Kép: Adweek

Helyesebben Samuel L Jackson digitális mása, ami egy hatalmas sziklaplatformról üvölti a világba, hogy milyen előnyei vannak az ötödik generációs technológiának.

A Super Bowl mindig kiemelt esemény a tengerentúlon, az idei év pedig a koronavírus miatt különösen egyedi volt. Az viszont nem szokatlan, hogy az arrafelé szinte nemzeti ünnepként emlegetett sportrendezvény a reklámipart is megmozgatja. Tekintve, hogy a közvetítést sok-sok millió polgár nézi, így értelemszerűen az oda időzített reklámok is kiemelt szerephez jutnak. Így van ez a Verizon mozgóképes filmecskéjével is, ami az 5G-t hivatott népszerűsíteni. A felvételen Samuel L Jackson digitális technológiával megalkotott figurája látható, amint az alant összegyűlt mindenféle élőlényeket arról tájékoztatja, hogy mit is tud az 5G.

A színész figurája a “szokásos” dolgokat mondja el az ötödik generációs technológia kapcsán, kiemelve a sebességet és a késleltetést. Ami egyébként így is van, bár azt mindig meg szoktuk jegyezni, hogy az igazán galaktikus tempót a mmWave tudja produkálni, ami viszont elég hamar elenyészik a zárt helyeken. Így a nagyobb területeken (pl. terek, plázák, hotelek) az alacsonyabb frekvenciákat fogják használni, lassabb, de még így is bőven elégséges sebességet produkálnak. Továbbá ott van még azoknak a földrajzi helyeknek a kérdése, amik eleve nehezen fedhetők, de erre lehet megoldás a műholdas segítség, amiről nemrég írtunk.