verizon
Kép: 9to5Mac

A Verizon idei második negyedéve olyan számokat hozott, ami felülmúlta a cég várakozásait. 

A legtöbb pénzügyi elemző a vállalat ilyen jellegű teljesítményét részben a Verizon júniusban indított agresszív, ingyenes 5G telefonos promóciójának tulajdonította. A cég képviselői tegnap úgy nyilatkoztak, hogy felhagynak a kampánnyal, de bármikor élesítik, ha szükségét látják. Mindez elég jól mutatja, hogy a vállalat sikeresen tudja növelni előfizetőinek számát az olyan vetélytársakkal szemben is, mint az AT&T, valamint a T-Mobile. A Verizon szerint 197 000 új ügyfelet tudtak regisztrálni, ami enyhíti az első negyedévben elszenvedett 225 000 fős veszteséget.

verizon
Kép: Fierce Wireless

Mindezt úgy sikerült, ahogy a cikk elején is írtuk, miszerint azok az ügyfelek, akik a legdrágább csomagokat választották, ingyenes 5G-s készüléket kaptak ajándékba. Így ez tulajdonképpen majdnem ugyanolyan kampány, mint amit az AT&T tavaly óta kínál. Valójában a Verizont pontosan a konkurens cég promója hozta ilyen helyzetbe, hiszen látható volt, az AT&T simán eltolja a falig, csak növekedjenek az előfizetések. Hosszú távon azonban továbbra is akadnak aggodalmak Verizonéknál, hiszen nem világos, hogy képes lesz-e megtartani növekedési pozícióját. Főleg úgy, hogy közben a T-Mobile kibővíti gyors, 5G-s hálózatát, amely a 2,5 GHz-es középsávú spektrumon működik. Ez pedig például akkor okozhat majd gondot, amikor ősszel megjelenik az új iPhone család, közte az 5G-s modellekkel. Mert melyik szolgáltatót választja az, akinek ötödik generációs almája van? Azt, amelyiknél a legjobb a sebesség.

További érdekes cikkekért és hírekért kövesd Facebook oldalunkat!